RSS

K53 my senuwees in hulle kanon in

20 Jan

Ek het Maandag vir my K53 motorfiets lisensie toets gegaan by die Bellville toetsbaan.

Dit het baie slegte herinneringe teruggebring van my motorlisensie dae. ‘n Baie sleg ding is daardie stilte voor die storm as jy so langs die bestuurskool motorfiets staan en wonder of jy nou regtig die masjien tussen die geverfde treinspore kan hou. En ek hoop tog so die ou wat my toets het ‘n gryntjie genade in sy oge.

My vriend was voor my aan die beurt. En so staan ek in vrees en kyk hoe hy die een toets na die ander afhandel. Nie vrees vir hom nie, maar vrees vir my. Daar sien ek vergeet hy van ‘n observasie. En ek sien hy sien die beampte maak ‘n merkie dat hy dit OOK gesien het. Ons het lekker daaroor gelag na die tyd, dit was nie so lekker toe dit gebeur nie.

Maar hulle stap af van die baan en hy gaan kry sy papiere – hy is deur. My beurt.

Billy van Bike Safe Academy stap eerste uit en kom praat my moed in: “Onthou jou observasies en moenie die lyne raak ry nie en jy is ok.”

Hy beduie my na die middel treinspoor en se ek moet solank daar gaan parkeer en wag vir die toetsbeampte. Ek maak so. Die toetsbeampte kom uit en ek kyk hom aan met ‘n vraagteken op my gesig – is hy vriendelik of nie. En so met sy aanstap steek hy sy hand uit en groet my vriendelik. Ek groet terug. Hy vra my so mooi om die voorrit inspeksie te doen, en ek begin. Halfpad deur stop hy my en wys sy tevredenheid. En so begin die toets. Die beampte se instruksies was as volg: “Die belangrike ding is om nie van jou motorfiets af te val nie, en moet nie die lyne raak ry nie. En onthou asseblief jou observasies. Dan sal alles goed afloop.” Ai hoe wonderlik was daardie woorde nie op my ore nie!

Eerste toets:

Trek weg en in 2de kruis die spoedmeter tussen 20 – 25kph en stop op die kruis.

Tweede toets:

Terug na die treinspoor begin en nou vir die regs baan verandering. Hou tussen die lyne, observeer en sein en observeer en verander baan na regs tussen die twee spoedmeter lyne en stop in die boks.

Derde toets:

Ry om na die verste hoek vir die linksdraai toets. Trek weg, kom in 2de, hou binne die buitelyn, observeer en sein links, observeer, draai skerp links tussen die lyne en stop by die stopstaat. Observeer, sein links, observeer en trek weg en draai weet links en dan…

Vierde toets:

Ry sommer dadelik na die bult en gaan stop by die stopstraat. Observeer en trek weg sonder om te rol en stop op die T.

Vyfde toets:

Observeer en ry deur die regsdraai piesang sonder om die lyne te raak tussen 20-25kph en stop op die T (net ek hoef nie op die T te gestop het nie – ry sommer oor die T en draai buite die toets area en kom terug en wag op die T op aandrang van die toetsbeampte :-) ) – observeer en ry die piesang weer van die ander kant af en stop op die T.

Sesde toets:

Terug by die treinspoor. Observeer en trek weg tussen die lyne, kom in tweede rat, kruis die spoedmeter en wag vir een van drie ligte om jou te beveel wat om te doen. Verwag twee rooi stop ligte, een links en een regs swenk ligte. Die toets doen jy dus vier keer.

KLAAR EN DEUR. Ek was so bly, dat ek sommer my vriend ‘n buddy drukkie moes gee. Ek is verheug en bly dis vir altyd klaar!

Dankie aan Billy van Bike Safe Academy – jy is tops! En die toetsbeampte – jy is ‘n goeie mens!

 
4 Kommentaar

Posted by op Januarie 20, 2010 in Uncategorized

 

4 responses to “K53 my senuwees in hulle kanon in

  1. mnr.muller

    Januarie 24, 2010 at 9:52 nm

    Haha – my motorlisensietoets(e) het netso rampspoedig gegaan!

     
  2. jakie

    Januarie 25, 2010 at 7:22 vm

    Ja wel, rampspoedig was dit darem seker nie, ek is darem deur, maar die gatknyp nerves voor die tyd – beslis nie genotvol nie. Dankie vir jou kommentaar :-)

     
  3. Johan Swarts

    Januarie 25, 2010 at 6:00 nm

    haha, knap gedaan :)

     
  4. jakie

    Januarie 26, 2010 at 7:48 vm

    Dankie!

     

Lewer kommentaar

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

