RSS

Swemgat

27 Sep

Ons het ‘n week of twee gelede ‘n portapool gekoop. ‘n Allemintige 4m x 1m kollos! My vrou wou he ek moet die ding in die grond sit. Dus moes ek my voorberei om ‘n gat van 4.5m x 1m te grawe. Dis meer as ‘n kleinhuise vol sand. Maar, die stelsel van vandag laat geen mens meer toe om enigiets sommer net te doen op sy eie grond nie. Dus moes ‘n planman ingeroep word om dit als op papier vas te le. Die implikasie is dat die swembad se prys onmiddelik met 16% toeneem! Sommer net so.

Die arme planman was nog nooit met die konsep van ‘n portapool in die grond gekonfronteer nie. So het ons begin saampraat en bespiegel oor wat en hoe en waar. Die uiteinde was dat die munisipaleit eintlik baie besorg is oor die veiligheid om die swembad synde hekkies met springe wat self toemaak. Nee wat, die projek raak nou te duur. Die planman is hier weg met my plan en die onsekere taak om die spul op teken te stel. Na ek en die vrou daaroor gekonsulteer het, bel ek die man en laat hom weet dat hy dit maar moet los. Die ding gaan nie werk nie. Hy was duidelik bietjie teleurgesteld (vanaand se Spur was seker daarmee heen).

Nou is ek besig om grassooie uit te steek tydens my studie breaks en ‘n knus holte te skep vir die swembad…meer na vervaardigers specs – 4m x 0.15m  <— baie beter op die rug!

Anyways… die vooruitsig van lekker in die blou poel rond spartel tydens die warm dae wat kom, is beslis ‘n incentive!

 
1 Kommentaar

Posted by op September 27, 2006 in Uncategorized

 

One response to “Swemgat

  1. Johan Swarts

    Oktober 10, 2006 at 9:06 nm

    blog oor jou kind!

     

Lewer kommentaar

 
