RSS

Anja – die melkbom

18 Oct

Jakie en Anja

Vandag het ek besef dat babas eintlik merkwaardig is. Hulle is totaal hulpeloos en dit is juis wat hulle so “magtig” maak. As sy se E (terloops die enigste klinker wat sy ken), dan beweeg die wereld. Dit wil voorkom asof babas dus tog die trend set as dit by toi toi kom. “Eks honger” lei tot ek se “E” = “iemand voer my” Fantasties

Vanoggend het Anja weer haar melkies geniet soos altyd. Melk wat ma met liefde voorberei het. Maar wees gewaarsku. As sy eers klaar gedrink het, is daai magie vol van ma se melk. En sou jy haar regop help om haar winde uit te vryf, beter jy maar ‘n lappie byderhand hou, want die melk kom sommer weer uit! So het ma vanoggend ‘n arm vol waardering gehad.

Nog iets oor die bevalling – ten tye toe Anja in die lig gebring is, het die lied ” Please Release Me” oor die teater se radio gespeel. Ek wou iets daaroor se vir die dokter, maar eerstens het ek besef hierdie is nie speelplek nie, en tweedend was ek net te vrek bang om ENIGIETS te se!

Die foto is tydend the early days – as jy klik op die foto sal jy sien ek is redelik moeg rondom die oge

 
1 Kommentaar

Posted by op Oktober 18, 2006 in Uncategorized

 

One response to “Anja – die melkbom

  1. Lize

    Oktober 21, 2006 at 10:57 vm

    Ek braaaaaand van nuuskurigheid om klein Anja te kom aanskou! Sê vir Annelize ek sal haar volgende naweek sms om te hoor of/wanneer dit ‘n goeie tyd is om ‘n vinnige draaitjie te kom gooi.

     

Lewer kommentaar

 
