RSS

Wanneer is ek?

24 Oct

Anja op haar besteEk het verlede Vrydag (die 20ste) 30 geword.

Maar met die baba en die eksamens wat net verby is, het die dag regtig net gekom en gegaan. Mens kan eintlik nie keer as om so vir ‘n oomblik terug te dink oor wat nou al alles in jou kort lewe van 30 jaar gebeur het nie:

0 – 5 gebore en grootgemaak – ek kan regtig niks meer oor daardie tyd se nie

6 kleuterskool (Bellville Kleuterskool – my juffie was juffrou van Rooyen – lekker jaar

7 – 12 Laerskool Excelsior – beste jare van my akademiese bestaan, sluit aan by die Voortrekkers

13 – 18 Hoerskool Bellville – meer bekend vir my as 5 jaar van bestaan, het die voorreg om na die Voortrekkers se PV kamp genooi te word en word ‘n PV (presidents verkenner)

19 – 20 Werk by JP Coetzee ouditeure, is meer by die werk as by die huis! – ontmoet vir Annelize <– goeie TYE!

21 – 25 Gaan uit met Annelize – begin my sangbediening by die kerk, Werk verander na Theron du Plessis

26 – 29 Trou, werk by Shabby Chic, verloor my werk by Shabby Chic, kry werk by visfabriek waar ek nou werk, trek in by ‘n woonstel, trek na ‘n ander woonstel, koop ‘n huis (wat in aanbou is), die projek val deur die mat, verloor die woonstel, bly by my skoonouers in ‘n 3×3 kamer (al ons goed in my ma se motorhuis gestoor), koop die huis waar ons nou bly

30 Word 30, kry vir Anja – vreugdevolle tye!!!

30 – ??????????????

Anja groei mooi en is besig om al meer mens te word. Ons het nou al ‘n slym op die bors episode gehad, maar met flink reaksie van ma en pa en goeie ondersteuning van die kliniek, kon ons die saak uitsorteer:

1 teelepel Puma jelly, 1 teelepel Vaseline – meng dit en smeer vir baba aan op bors, agter nek, onder armholtes en onder voete – herhaal soggens en saans

Dit het wonderlik werk! Sy kyk al lekker rond, draai die kop en is vreeslik nuuskierig. Ek het vannoggend vir haar ‘n prentjie van ‘n Fender Strat en Gibson Les Paul kitare gewys. Sy was behoorlik verstom oor sulke mooiheid in die lewe!

 
Lewer kommentaar

Posted by op Oktober 24, 2006 in Uncategorized

 

Lewer kommentaar

 
