RSS

Stopstraat of laat spaat?

30 Oct

STOP

 Deesdae (lyk dit my) het mense eenvoudig nie meer respek vir enige reels nie. Dis asof mense ‘n algehele laat-maar-loop houding ontwikkel het of dalk ‘n who-cares houding. Ek dink nie ek tref met die regte bewoording vir die toestand nie. Ongelukkig dink ek dat meer kraggedrewe woorde dalk beter sou wees.

Die rede vir my aantuigings is ‘n eenvoudige konsep van stopstrate. In die omgewing waar ek woon het mense eenvoudig net besluit dat STOP eintlik TOEGEE beteken wat in elkgeval beteken MAAK WAT JY WIL. Selde sal jy sien iemand maak moeite om by ‘n 4-rigting te stop. Of eintlik enige stopstraat. WAT GAAN AAN?

Dit wys dalk net hoe dom mense is. Hulle besef nie dat padreels bestaan omdat iemand besef het dat die betrokke reel nodig is aangesien ‘n tekort daaraan probleme veroorsaak het. Nou bestaan die reel, mense besluit hulle weet beter, mense maak wat hulle wil, mense skep gevaar vir ander.

Asseblief vriend. As jy dalk een van die slapgatte is wat besluit dat STOP nie vir jou is nie. Ek wil nie he my kind moet eendag van haar fiets afgery word omdat jy haar nie gesien het nie en die STOP gejump het nie. Kry bietjie trots en beheer en stop by ‘n STOP straat…

Erg ontstelt

 
1 Kommentaar

Posted by op Oktober 30, 2006 in Uncategorized

 

One response to “Stopstraat of laat spaat?

  1. Johan Swarts

    November 6, 2006 at 4:05 nm

    heehee…

    as jy dink dis erg, dan jy moet stellenbosch sien😉

     

Lewer kommentaar

 
