RSS

Swemgat 2

07 Nov

 Swemgat

Die swemgat het gevorder.

Na ek met vele sweet deur die eksamen die gat gelevel het (probeer het altans) het ek dit met swart bouplastiek bedek sodat dit ook oor die rante le. Op die plastiek (oor die rante) gaan ek pavers le sodat die swemgat darem effens afgewerk voorkom. Die draad is ingedruk en en die blou seil is gehys!

Gister het ons water laat inloop en vandag gaan ons die chloor toevoeg. Wat nou oorbly is om te swem. Vir verdere afwerking gaan ek die area regs van die swemgat (tussen die huis en die gat) met wit klippies uitle en hier en daar wit beton slabs ( wat oorgebly het na die bouery) as ‘n tipe loop area neerle. Ek het gedink om ook ‘n water feature te plant in die wit klippe, maar ek sal nog sien.

Intussen groei die buffels gras mooi in die skaduwee en die groen bome laat die swemgat soos Berg River Resort lyk!

Kan nie wag om in te duik nie…

 
2 Kommentaar

Posted by op November 7, 2006 in Uncategorized

 

2 responses to “Swemgat 2

  1. Lize

    November 9, 2006 at 2:03 nm

    Dit lyk heerlik verfrissend. En heel stabiel. Ek sal volgende keer as ek kom kuier op ‘n hittige somersdag my baaikostuum saampiekel…

     
  2. jakie

    November 10, 2006 at 8:12 vm

    Jys welkom!

     

Lewer kommentaar

 
