RSS

Anja – Who’s your daddy?

16 Jan

Anja en pappa 

Hier is ‘n piekie van pa en Anja. Dit was geneem deur DIE ou.

 Ek het Maandag begin werk. Dit was verbasend ergerig om vir die eerste keer na ‘n maand koebaai te se vir ‘n hele dag van die ou bondeltjie liefde. Ek het ook beleef hoe baie sy eintlik verander het oor die afgelope 3 maande. Mense let dit nie eintlik op terwyl jy 24/7 in haar geselskap is nie.

My lessenaar was ‘n traumatiese belewenis. Die lekkerte om die pad te vat op vakansie sonder om eers skoon te maak ontaard in die naarheid van ‘n gemors van ‘n lessenaar en jy kan nie meer onthou waar jy besig was nie. En dan is daar ook nuwe pos…

Ek begin so op ‘n manier weer spoed vang en is ook besig om weer te registreer by Natal. Die jaar gaan ek die Hons BCom (Accounting) goed pak gee. Ek is nie sy slaaf nie!!!!

 
Lewer kommentaar

Posted by op Januarie 16, 2007 in Uncategorized

 

Lewer kommentaar

 
