RSS

Week die warm grond

29 Jan

Ek was verlede week in St Helenabaai saam met Anja en die vrou. Dit was egter nie ‘n wegbreek nie. Ek het gaan werk by ons kantoor daar. Dit was soos gewoonlik ‘n lekker ervaring aangesien tyd so bietjie stadige daar snel. Daar is geen verkeersligte nie en dit vat jou 5 minute om by die huis te kom.

Ons bly in ‘n selfondehoud woonstel by Blueberry Holiday Flats en ek moet se, jy hoef net jou onnies en kos in te pak – die res is als daar – eetgerei, handdoeke, beddegoed ens. Selfs ‘n strykyster! Alles vir R250 per nag per woonstel. Dis glad nie sleg nie.

Dit was natuurlik onsprekend warm verlede week. Nou is dit nogal opvallend hoe almal se adres die WARMSTE was. As dit so aanhou sal ek straks hoor by iemand was dit so warm dat die tuinjong spontaan in vlamme uitgebars het. Mense is maar snaaks goed. As daar nou niks is waaroor jy trots kan wees nie, dit voel maar trots dat die die warmste by jou was.

Nou die dag sien ek mense in die verkeer sommer heel kontant hulle rommel by die motor se venster uitslinger. Die ergste is die mens het nie eens sy hand uitgesteek en die rommel uit verplaas nie. Nee. Dit het sommer so met ‘n boog van uit die motor uitgevlieg. Ek moet erken ek was tot in my donkste diepte kwaad vir die mense wat so onge-erg mors. Eks sommer lus en wend my tot kragwoorde net met die gedagte daaraan.

Mense ry nogsteeds los oor ons stopstrate. Dus duidelik dat my blogasie nie ‘n impak gemaak het. Gister het ek DRIE mense na mekaar sien los oor die stopstraat toer. Die laaste ou het nogal die vinnigste oor gegaan. ‘n Ander oom het sommer maar sy hazards aangesit terwyl hy oorsnel om darem te lyk of hy ‘n probleem het. So 10 meter verder lyk my is sy probleem uitgesorteer, want toe skakel hy dit weer af. Ek gaan een naweek ‘n video hiervan neem en dit hier post!

Ek is besig om te werk aan my voortuin. Dis ‘n mengsel tussen ‘n woestyn en disaster area. Ek het darem die bietjie gras gesny Saterdag en ‘n poging tot ‘n bedding geskep. Nou kort daar beddingafskortings, kunsmis, plante en baie baie water!

Tydens ons verblyf in St Helenabaai het die swemgat bietjie groen van jaloesie geraak. Ons is nou besig om dit weer te herstel. Gelukkig kom Seagull se Portapools met ‘n baie bekwame filtreer en chloortoestel. ‘n Gesonde mengsel van chloor, filter en gemors op suig met die besem maak die swemgat weer in ‘n japttrap skoon. Die hele proses is egter waardig om sy eie post te geniet – later meer hieroor.

 O ja – dit lyk of daar weer ‘n paar katte in die omgewing is wat dink ons tuin is ‘n geskikte plek om te kom ontlas. Weet iemand hoe ek op ‘n mooi manier van die verpesting kan ontslae raak – en met verpesting bedoel ek die katte…

Ok bye

 
Lewer kommentaar

Posted by op Januarie 29, 2007 in Uncategorized

 

Lewer kommentaar

 
