RSS

Anja – babakommentaar 1

02 Feb

Anja aan die woord

Ek het vir Anja gevra wat sy dink oor SABC1 – die reaksie was gemeng…

 Luister hier daarna.

 
2 Kommentaar

Posted by op Februarie 2, 2007 in Uncategorized

 

2 responses to “Anja – babakommentaar 1

  1. Lize

    Februarie 2, 2007 at 11:21 nm

    Ek stem 100% saam met Anja. En uit haar passievolle monoloog kan ek aflei dat sy eendag ‘n meester debateerder en oortuigende public speaker sal wees.🙂

     
  2. jakie

    Februarie 5, 2007 at 8:57 vm

    Ek dink jy’s reg. Ek dink ook sy sal vir Pappa beslis kan oortuig om haar haar sin te gee…

     

Lewer kommentaar

 
