RSS

die hele doos en kubus

09 Feb

Ek is weer geregistreer by UKZN  se Honeursprogram vir Bcom  Rekeningkunde. En Woensdag kon ons ons welbekende boksies gaan afhaal. Die hele 25kg! En dan het die ding nie eens handles nie. Maar nou ja. Hulle wou jou seker net orienteer wanneer jy self met jou kubus van kennis uitsukkel uit die registrasielokaal dat die jaar net so taai gaan wees soos die wat jy dalk nou sukkel om oor die weg te kom met die dosie.

 Hierdie jaar het baie dinge by Natal verander. Bleikbaar was die afstandsonderig heel apart van Natal se normale bedrywighede en het Prof Vigario en sy span die ding onder kontrak met Natal gedryf. Hulle kontrak het bleikbaar verstryk verlede jaar en so was die program amper maan toe. MAAR gelukkig het iets gebeur in Natal (wat ek nie weet van nie) en het die Universiteit besluit om die program op te neem. Of so lyk dit. Natuurlik nie sonder tandekry probleme nie. In my opinie was dit nogsteeds beter as Unisa.

Maar omdat dis SO maklik gegaan het verlede jaar, was die “vertraging” die jaar ietsie nuuts. Ons moes die keer in ‘n ry loop sit en jou dokumente oorhandig aan ‘n outjie wat alles moes nagaan en in ‘n leggertjie steek alvorens jy jou boks kon kry. Dan draf jy af na tafel twee toe om jou kubus van kennis te vat en te teken daarvoor en dan natuurlik uitsukkel kar toe. Oulik nou hoe jy maar jou lippe braaf probeer slap hou voor die ander studente terwyl jou arms behoorlik 1cm langer rek. Jou spiere is so gepomp na daai oefenning dit jy sommer voel jy kan jou kar optel man!

Die lesings en ek glo toetse ook word die jaar by die RiverClub in Observatory gehou. Dis bietjie erg vir die Noordelike voorstede mense aangesien jy letterlik in die Sodom van verkeer moet in neuk. En ek kan nie my indink eksamen moet gaan skryf net na jy jou lewe 5 keer sien verby flits het terwyl jy probeer inkom by die N2 van die M5 af nie.

Ek voel die jaar baie positief oor die studies en wil graag bewys eks nie so dom soos mense dalk mag begin dink het nie. 5th time lucky se ek altyd….of was dit nou 4rth time. Ek kan nie onthou nie….

 
Lewer kommentaar

Posted by op Februarie 9, 2007 in Uncategorized

 

Lewer kommentaar

 
