RSS

Allerlei

14 Feb

Anja is gister weer gepoke (derde een nou) teen allerlei slegte dinge wat haar siek kan maak. My ma het die keer vir Anja en Annelize vergesel. Ek moes maar by die werk sit en wonder. Dit was bleikbaar bietjie beter, maar nogsteeds vrek seer en ons arme kleine het maar weer gedink die wereld is ‘n af plek.

Toe ek by die huis kom, was sy duidelik onststeld en ek dink ook sy was bietjie verwytend oor dat Pa nie daar was om haar by te staan nie. Hoe kan ek haar so oorlaat aan haar lot???

Later die aand raas die termometer in ons ore oor koorsighede. Dus het ons haar maar wakker gemaak en Panado gevoer en afgevee met ‘n koel lappie. Sy het gedink dis ‘n spa en dit onsettend by geniet. Ook ‘n paar 7delaan woorde (gevleulde) probeer spreek, maar vasgesteek by die E’s en die A’s.

Ons sukkel bietjie met die swemgat. Sedert ons laas by St Helenabaai was, het die swembad bietjie probleme opgetel met alge ens. Dit het ons darem nou uitgesorteer gekry, maar die water bly nou troebel. Ons is maar in die oorlog gewikkel om dit tot redde te bring.

Ek het begin swot Maandagaand na ‘n kerkraadsvergadering. BTW. Gisteraand het ek maar laaggele en vandag sal ek bietjie Oudit deurdraf. Ek probeer nou regtig hard om meer professioneel met die data om te gaan, maar dan besef mens meer hoe vrek baie dit EINTLIK is.

O ja – vandag is mos vaaltuindag. Ek dink ek en Annelize sal maar Wacky Wednesday burgers koop by Steers… dis immers altyd ‘n wenner!

 
Lewer kommentaar

Posted by op Februarie 14, 2007 in Uncategorized

 

Lewer kommentaar

 
