RSS

Anja – 5 maande van leer

27 Feb

Anja net oor die 4 maande

Anja is amper vyf maande oud. Die foto hier bo is geneem toe Anja net oor die 4 maande oud was. Die realiteit van baba in die huis het nou begin inskop met ernstigheid. Nou kan dit sekerlik snaaks klink aangesien dit darem hoog tyd is dat ek besef hiers ‘n baba. Maar dis anders vir Pa. Ma voer en gaan te kere elke dag met die kind en Pa kyk soortvan toe.

Natuurlik help ek met skoonmaak en bad ens. Maar nou is dit anders. Nou kyk sy vir MY en sy glimlag vir MY. Sy ken nou haar pappa en dis so onsettend spesiaal dat dit net nie waar is nie. Ek mis die kind nou so as ek by die werk is en vind myself al moeiliker wegskeur werk toe in die oggend.

Wanneer ons tyd saam spandeer, staan ek hande viervoet oor haar met my gesig binne bereikafstand van haar sodat sy kan vat aan my gesig. Dan begin sy gesels en koer en te kere gaan. Dit is hands down die beste belewnis nog. Hierdie foto maak my heimwee kry elke keer as ek dit sien. Een van my gunsteling.

So wat het ek als geleer/beleef in die afgelope 5 maande?

Dat jy niks weet voor die baba nie gekom het nie. En elke dag is iets nuuts daar. Jy dink jys by, dan is jy nie. Goeie ondersteuning van kundige mense (soos Magical Moms se Riana byvoorbeeld) is uiters belangrik. Goeie vriende is net so belangrik. En vrede tussen ma, pa en baba. Baie bid. Baie tel tot 10 (veral tussen ma en pa soms). Goeie literatuur. En oorvol baie soentjies vir Anja! O ja, en om the onthou om ook vir MA so dan en wan ‘n soentjie te gee!

 
Lewer kommentaar

Posted by op Februarie 27, 2007 in Uncategorized

 

Lewer kommentaar

 
