RSS

Weskus

14 Mar

Lady and the hat

Dit is Jacques regstreeks van St Helenabaai…

Ons het vanoggend die pad gevat St Helenabaai toe sodat ek hier kan kom werk. Hierdie is weer een van my maandlikse werk trippies hiernatoe. Die vrou en Anja het saamgekom. Verlede keer het ek alleen gekom. Dis met daardie trippie dat ek die Sunset Lodge kommentaar kon lewer. Maar die keer is ek weer tuis by die Blueberry Lodge. Baie meer huislik en eenvoudiger – nogtans lekker!

Anja het vanoggend lekker regop gesit na ek haar drooggemaak het na badtyd. Dit was so oulik om actually haar hempie aan te trek terwyl sy sit! Voorwaar ‘n mylpaal. Ons dogtertjie word groot <snik>.

Sy het te pragtig in haar karsietjie gesit met haar hoedtjie op. Die het ons maar afgehaal later toe die ding die hele tyd oor haar oge val. Sy is nog bietjies te klein vir dit. En ai, so lekker uiltjie knip tussen Malmesbury en Vredenburg is mos totale kwaliteit. NEE, nie ek nie, Anja!

Ek is hier tot Vrydag toe. Ek dink ek moet ‘n paar selfoon piekies van die plek neem en more hier publiseer.

 Tot dan…groete

 
2 Kommentaar

Posted by op Maart 14, 2007 in Uncategorized

 

2 responses to “Weskus

  1. Lize

    Maart 16, 2007 at 1:24 nm

    Daar’s net een woord vir daai foto – skattig!🙂
    Ek begin actually nou die resemblance aan Pa en Ma in haar gesiggie sien..

     
  2. Jakie

    Maart 20, 2007 at 11:14 vm

    Jys reg – skattig is ‘n goeie beskrywing. Dan is ma ok skattig

     

Lewer kommentaar

 
