RSS

Vrouens

28 Jan

Dimps en Anja

Nee, hierdie is nie ‘n post waar ek my simplistiese sienings oor vrouens kom uitspoeg nie. Hierdie ‘n trotsgepubliseerde foto van die twee mense vir wie ek die liefste is in die hele wereld het.

Anja (ons babatjie) en Annelize (my vroutjielief) – klink die foto vir ‘n groter weergawe

 
4 Kommentaar

Posted by op Januarie 28, 2008 in Uncategorized

 

4 responses to “Vrouens

  1. Lize

    Februarie 2, 2008 at 5:16 nm

    Lyk my Anja word ouliker by die dag! Ek wil al sooooo lank al weer bietjie kom kuier, maar kom net nie so ver nie!!

     
  2. Roer

    Februarie 28, 2008 at 3:05 nm

    ‘n Pragtige kiekie van 2 pragtige girls. Al wat my pla van daai foto is die agtergrond. Is dit grafte daai?!

     
  3. Jakie

    Februarie 29, 2008 at 7:18 vm

    Dankie. Hehe, nee dis nie grafte nie. Dis geneem by Berg River Resort (kampterein) November 2007.

     
  4. Johan Swarts

    Maart 3, 2008 at 3:19 nm

    hei man, nou mis ek julle ouens! ons moet weer kuier. ek het soveel om te vertel oor ramfest en die musicvid wat ek vir pierre skiet. (lyk my iemand van Wattage doen tog die rockstar ding😉 )

     

Lewer kommentaar

 
