RSS

Jesus eerste

15 Sep

Tydens hierdie naweek het prioriteite weer meer in plek geval. Dit is so maklik om vasgevang te raak in geld, aansien en werk wat ongelukkig meestal tenkoste van jou verhouding met die Here is.

Ek wil dit of dat he. Wat moet doen om dit te kan koop. Dan werk sodat ek dit kan koop. Is ek net so doelgerig in die wil van God?

Lees ek my Bybel genoeg om ook so te dink oor wat Hy wil? Want onthou, dit gaan eintlik oor Hom. En dan as dit oor Hom gaan, gaan dit outomaties oor die ou/(of vrou) langs my. Want wat is die grootste gebod rabbi? Jy moet die Here jou God lief he met als wat jy is, en jy met jou naaste soos jouself liefhe. En ek hou nogal van myself. Ek maak erns daarmee indien daar ‘n stuk ongeruimdheid is in my lewe.

En maak ek erns met ‘n ander ou se ongeruimdheid? Is dit vir my net so erg as hy nie sy lewe rondom Jesus lewe nie?

Dis nie ‘n resies om aardse dinge bymekaar te maak nie. Leer baadjies te dra en ‘n blink motor uit die motorhuis te trek nie. Dis ‘n resies van die ewige lewe. Dis ‘n Comrades marathon. Jy beter stop en die ou langs jou onder die arm vat en help. Die Here verwag dit van jou!

Seen

 
Lewer kommentaar

Posted by op September 15, 2008 in Geloof

 

Etikette: , , ,

Lewer kommentaar

 
