RSS

TOUCHy FEALy

05 Dec

Vandag het ek my seun vir eerste keer voel skop in ma se maag. Hy is vandag 19 weke ver gevorder. Dit was nogal ‘n besonderse oomblik. Ek het my hand onder die ronding van die baba boep geplaas en daar voel die boemp. Dis fantasties. Wat dit die keer nog meer spesiaal maak, is dat my dogtertjie (nou skraps oor die 2 jaar oud) ook daar op die bed rondgespeel het.

Herrinneringe (en toekomsblikte) van Telement drops (ons noem dit sommer Tielieman) en 2am opstane en huile en dinge flits op in my en die vrou se gesprekke. En dis ‘n aangename gespot oor hoe Anja 10:1 daardei tyd van die oggend aan die speel sal wil gaan omdat sou nou wakker van baba geword het. Ons sal natuurlik nie juis in die bui daarvoor wees nie.

In elkgeval – ek het kontak met my seun gehad vir die eerste keer – en dis spesiaal!

 
5 Kommentaar

Posted by op Desember 5, 2008 in Jacques

 

5 responses to “TOUCHy FEALy

  1. Johan Swarts

    Desember 5, 2008 at 2:48 nm

    🙂

     
  2. Johan Swarts

    Desember 11, 2008 at 12:35 nm

    bees 0wnage

     
  3. Pikkie

    Desember 13, 2008 at 5:31 vm

    Dit is spesiaal!!! Dis kosbaar en wonderlik… Geniet dit.
    BTW – die ouer kinders leer binne ‘n week (merk my woorde) om dwarsdeur pienkvoete se geskree te slaap! Sterkte….

     
  4. oopkop

    Maart 23, 2009 at 9:22 vm

    Hoe gaan dit nou met die laaitie?

     
  5. jakie

    Maart 23, 2009 at 9:48 vm

    Hallo Oopkop. Dankie vir jou belangstelling. Gaan lees gerus die volgende insetsel.

     

Lewer kommentaar

 
