RSS

Voed my lewer!

26 Jan

Ons koop selde die Huisgenoot. Ons kry dit wel gedurig vanaf my ma wanneer sy dit die dag uiteindelik opgelees het, so ‘n maand of twee na die publiseringsdatum. Maar gister het my vrou tydens ‘n onbeplande kuier by Checkers gevra vir ‘n Huisgenoot. NATUURLIK stem ek in en ons koop dit. Daar lees ek van Metabolisme B.

Ek is ‘n leek wat die tipe goed aan betref, maar die artikel is baie oulik geskryf en daar is baie handige vinnige verwysing tabelle. Wat dit op neerkom, is dat jou liggaam soortvan oorversadig word met ‘n hoe koolidraat dieet en dan daar tipe reserwes in jou lewer opgaar as energiebron wat weer oormatige insulien vrystellings bevorder en so later tot diabetes kan lei. (gaats ek hoop ke verstaan dit reg – in ieder geval, dis nie ‘n goeie senario nie)

Met die artikel, neem dit jou lyf op ‘n regstellende aksie wat as stap 1 jou gaan skoonmaak van jou normale hoë koolidraat dieet sodat jou lyf geforseer word om alternatiewe energiebronne aan te wend – jou vet! Dis hoekom mense wat aan die tipe wanvoeding lei sukkel om van daai tjoepie ontslae te raak, want jy verbrand jou lewer reserwes (wat lyk my ‘n vinnige korttermyn voorraad moet wees) in plaas van jou vet reserwes.

Vir AGT weke moet jy nou sonder brood en pasta en basies alles wat jy gewoonlik as lekker geag het gaan sodat jou lyf kan begin rehabiliteer. Na die agt weke word dit weer in beperkte hoeveelhede in die dieet teruggebring (hoop ek!). Goed wat jy mag eet is vir die agt weke bevat geen koolidrate nie. Daar is egter as troosprys ‘n beperkte lys van goed wat jy kan eet wat minimale koolidrate bevat. Van dit mag jy net so eet sodat jy nie meer as 5g per 5uur siklus koolidrate in neem nie.Een snytjie Albany premium brood bevat bv 17g netto koolidrate! Dus, ‘n toebroodjie met oenskynlik gesonde goete op plus bietjie mayo sal jou oor die 34g koolidrate toevoeg tot jou stelsel. Nogal baie lyk dit my as mens kyk na die 5g per 5uur gedagte…

Die skrywer noem ook tereg dat dit baie ongebalanseerd is om in jou normale dieet koolidrate te vermy, maar dat dit slegs vir die agt weke termyn is om jou lyf in rat te kry.

SO…

Aangesien ek nou die afgelope jaar konstant gewig begin optel het (tenspyte van die feit dat ek relatief min eet) vanaf 75kg na nou amper 80kg, en ek so lastige maag het wat my van ‘n 32 broek na ‘n trotse 34 gebons het, EN my vrou aan die dieselfde probleme lei, genoeg kommas nou – gaan ons die herstelwerk saam met Huisgenoot aanpak. My familie is besaai met mense wat diabetes het, so die risiko is wesenlik. En die tjoepie!!!!

Kom ons kyk of ons kan deurdruk. Ek sal verslag doen!

 
Lewer kommentaar

Posted by op Januarie 26, 2010 in Uncategorized

 

Lewer kommentaar

 
