RSS

Jou biker jy…

03 Feb

Ek het redelik onlangs begin motorfiets ry. Nie weens ‘n tekort aan wil nie. Dit was nog altyd ‘n droom van my van kindsbeen af. Maar weens my ma se vrees vir om in die Conradie Hospitaal te beland, het dit nooit gerealiseer nie. Maar verlede jaar het ek besluit dis tyd.

Ek het my leerlingslisensie vir motorfietse bo 125cc gaan skryf die week net voor klein Jacques se geboorte. En so op my vriend Cobus Honda CBX250 Twister op NG La Rochelle se gronde geleer ry. Junie maand verlede jaar het ek egter besluit dis tyd vir my eie wiele, en so koop ek toe ook vir my ‘n Twister – ‘n rooi ene…

Ek dit vir drie maande besit voordat ek besluit het ek het iets meer nodig – die fiets is te lig. So het ek na ‘n harde gevryery agter ‘n Harley Davidson Sportster 1200 Custom, vir my ‘n silver 2005 Honda VFR 800 VTec gekoop. Dit is ‘n lieflike fiets voorwaar. Die mense by Honda Kaapstad het dit nogal baie snaaks gevind dat ek letterlik drie maande later my splinter nuwe CBX (met net 800km op die ODO)  inruil vir die VFR.

Die nuwe swaarder fiets het nie sonder stampe en stote gekom nie. ‘n Week nadat ek dit gekoop het, het ek die fiets reg voor Honda se deur laat omval en so die linker spieeltjie afgebreek. Gepraat van ‘n laagte punt. EN die vrou se toorn tuis was NOG erger.

Maar ek en Ventura (die VFR se naam) verstaan mekaar nou baie goed en is ons soos vinkel en koljander. Ek tik haar so op die tenk na elke rit om dankie te se. ‘n Regte voorslag op die pad!

Maar die storie is eintlik oor my buurman. Gister aand kom hy die eerste keer na my toe sedert ek die fiets gekoop het om vir my te vertel hy was ook ‘n “biker” op sy dae. En so vertel hy my die stories van hoe hy met sy bike rondgerits het en biker klub vergaderings bygewoon het by die Kilarney Hotel. En hoe sy klub presedent gate in sy motorfietse se enjin blik geskiet het nadat hy ‘n “bearing” gegooi het.

Die ironieste vir my was hoe hy een oomblik vertel van met yster goons in jou sak ry en dan as die motorbestuurder jou probleme gee, die goons op die pad te gooi sodat dit sy windskerm breek. En dan net daarna spreek hy sy verwondering uit dat mense nie van “bikers” hou nie…

Ek het maar stil gebly en hom begaan. Want jy sien, ek is seker maar net ‘n “commuting motorcyclist”. Ek ondersteun Think Bike en dra ‘n helder geel oorjas met die Think Bike logo daarop. Ek ry in die spoedgrens en gooi nie goons op die grond of slaan mense se spieels nie. Ek gebruik my flikker voor ek bane verwissel en ek se dankie vir mense wat vir my beweeg spasie gee. Ek “lane split” stadig en gee motors spasie wanneer hulle voor my baan wil verwissel.

So in kort dan, mens kry drie tipe motorfiets ryers:

  1. Die geharde bikers wat kwaai is en hulle eie beskerm en leef op sy motorfiets
  2. Die entoesias wat ry geniet en ook werk toe ry op sy fiets
  3. Die werk toe ryer bloot omdat dit goedkoop is.

So wanneer jy weer ‘n motorfiets ryer sien, moenie dadelik dink die ou is ‘n maniak nie. Hy kan dalk maar net oppad wees van die winkel af omdat hy panado stopies vir sy kleintjie by huis moes gaan koop…

Ek en my Ventura!

 
Lewer kommentaar

Posted by op Februarie 3, 2010 in Waarneming

 

Lewer kommentaar

 
