RSS

Avatar Pandora toe!

04 Feb

Ek het lyk my onder ‘n klip gewoon sedert middel Desember 2009. Want ek het geweet van ‘n film met die naam Avatar, maar het nie eens geweet waaroor dit handel nie. Tot verlede week, toe ek gehoor het jy kan dit in drie dimensies kyk. Ek het dadelik vir my en my vriend Cobus kaartjies bespreek en kinderlik gewag tot gister namiddag om dit te gaan kyk. Gelukkig vir my beskik Tyger Vallei se SterKinekor oor ‘n 3D projektor stelsel bedryf.

Al wat ek gehoor het oor die film was dat mense het vir “aliens” gaan help beklei op hulle planeet.

EN WATTER UNDERSTATEMENT WAS DAAI NET NIE.

Die film is eenvoudig net briljant – en die bril het beslis bygedra tot dit! Dit was ‘n pragtige avontuur van die begin af met ‘n baie mooi storie en fantastiese effekte en karakters en landskappe. Hierdie is BESLIS by verre die beste film belewenis wat ek nog gehad het.  nog in 3 dimensies. Hoe het ek die oorlog oorleef!

Ek gaan niks oor die storie vertel nie – want jy het dit of al gesien, of jy gaan dit nog wil sien. Weet net dit – BRILJANT!!!!!!

Ek sit vandag in my kantoor en mis die karakters…

 
Lewer kommentaar

Posted by op Februarie 4, 2010 in Waarneming

 

Lewer kommentaar

 
