RSS

Getuies van Wie 3

09 Nov

Sondagoggend het daar ‘n twee groepies getuies ons kort straatjie genader. Ek was besig in my motorhuis op soek na skroefies vir my kind se speelkrywa en ek kon sien dat hulle nie baie joy kry by die toe deure wat hulle begroet het nie. My buurman oorkant my het hulle kortaf hanteer.

Ek kon dit maak vir die deur, maar het besluit om eerder te draal by die motor opsoek nie iets in die kattebak totdat hulle by my kom. Ek was bietjie op my senuwees.

‘n Jong outjie en jong dame kom staan agter my. Netjies aangetrek in Sondag klere en hy het ‘n arm vol traktaaitjies in die hand. Hy groet my vriendelik en kommentaar dat ek bogal bedrywig lyk. Hierop antwoord ek toe dat ek eintlik maar redelik rustig verkeer. Ek lyk maar net besig.

Hy kom toe dadelik tot besigheid en wil aan my ‘n papiertjie gee oor die Bybel en derglike wyshede. Ek besef toe hy stel homself nie bekend as ‘n Getuie nie en vra hom toe of hulle so is waarop hy Ja antwoord.

Dadelik gaan ek oor in die gebruiklike “nee dankie en stel nie belang nie” sin. Maar hierdie ouens is goed geleer in die al hierdie gebruiklikhede. Maar steeds bly hy vriendelik en beleef. Ek is ook reg vir hom. Ek het mos nie verniet meer as ‘n jaar lank oor hulle navorsing gedoen, gedink, gebid en selfs in hulle eie bybel tekste gaan naslaan en vergelyk met my vertaling nie. Maar die keer het ek besluit om in liefde met hulle te verkeer. Ten spyte van al die ontevredenheid wat ek al oor die saak gekoester het binne by.

Hy verseker my dat hy dit respekteer, maar vra of daar ‘n spesifieke rede is hoekom ek nie belangstel nie. Hierop antwoord ek dat ek baie navorsing gedoen het en self ook n Getuie vriend het waarmee ek al gesels het oor die saak. Maar weereens kom sy opleiding sterk deur. Hy gee toe aan my dieselfde lyn wat my vriend al gegee het naamlik “dat ek nie alles moet glo wat op die internet staan oor die getuies nie – mense versprei leuns oor hulle”. Maar weereens was ek gemaklik voorbereid. Ek verseker hom dat ek beslis nie by een opinie vasgehaak het nie. Dat ek baie opgelees het en die feite oorweeg het en dat ek nie gaan oor iemand se opinie nie, maar oor teologie verskille waarmee ek nie saamstem nie.

Dit was vir hom genoeg en hulle groet my vriendelik. En dan die stukkie wat vir my nogal baie beteken. Hy bedank my toe vir my vriendelikheid en dat ek hom nie verjaag het nie. Ek wens hom ‘n mooi dag verder en hulle stap aan.

Wat neem ek hier uit:

  • Ons as Jesus aanbidders MOET in liefde met alle mense saamleef – ook die Getuies (alhoewel Jesus vir hulle “baie belangrik is” – nog ‘n basiese Getuie lyn – Jesus is nie net vir my baie belangrik nie, Hy is ons ALLES!!). Dit het ek onlangs in die boek Judas weer geleer (gaan loer by Judas vers 20 (daar is net een hoofstuk in die boek))
  • My hoflikheid is n groter getuie aan hom oor wat ek glo as enige poging tot ‘n Bybel kennis aanval
  • Hulle is baie goed opgelei in die kuns van straat bediening en konfrontasie – jy sal hulle nie “convert” so nie
  • Dis nogal snaaks dat hulle nie besef dat ons as nie-Getuies een en een bymekaar kan sit oor hoe hulle glo nie, en dat ons nie almal gedryf word deur n blinde haat vir n naam sonder enige kennis van wat hulle glo nie. Ons kan lees en ons kan verstaan wat hulle glo en dat dit in stryd is met ons glo van Jesus.

Dit was ‘n goeie belewenis. Ek moedig almal aan om soortgelyk op te tree. Onthou, jy moet steeds lief bly vir die mens, dit is wat hy/sy glo wat jy versigtig moet wees voor.

 
Lewer kommentaar

Posted by op November 9, 2011 in Geloof, Waarneming

 

Etikette: ,

Lewer kommentaar

 
