RSS

Potensiaal 2

13 Dec

Ek het onlags by ‘n webgroep (woordpaljas) aangesluit waar ek meer blootstelling kan kry in die kuns van dig. My vorige poging van Potensiaal het positiewe kommentaar gelok, maar ek is aangemoedig om meer visueel te skryf en minder vertellend. Hier is dus weergawe twee. Gaan vergelyk dit gerus met weergawe een. Julle kommentaar sal hoog op prys gestel word!

Gevangene
agter tralies van verwyte.
Geboei deur my onvermoë
om die vryvlug van potensiaal
te geniet, te verken.
Alles aan my toevertrou
het agter gebly.
‘n Handvol sente, in ‘n verlore beursie.

Klankloos roep ek
sal my noodkreet tog nie
die tralies en boeie deurdring,
die spoor van noodlot swaai
en my bevry nie?

Maar klipore het harde harte
en potensiaal dien sy eie meester.
Buig oop jou tralies
en breek jou boeie

Smalend staar ek die handvol sente
in my beursie aan
die koggelkreet van die sente
vervang met die soet oorwinning
van vry wees

 
2 Kommentaar

Posted by op Desember 13, 2011 in Gedigte

 

2 responses to “Potensiaal 2

  1. therisa

    Oktober 9, 2014 at 9:14 vm

    goeie gedig, maar persoonlik het ek meer van die 1st een gehou. Dis meer in the spur of the moment geskryf, sonder om te dink net rou gevoel

     
    • Jakie

      Oktober 9, 2014 at 10:02 vm

      Dankie Therisa. Ja die eerste een was beslis meer emosie gelaai. Vir my persoonlik hou ek van die wending wat die eerste een na die tweede een neem. So’n stukkie groei as ek dit so kan noem. Daar is egter iets lekker om kop eerste in die gedig te boender en die saak van jou hart af te kry en deur jou vingers uit te blaker. Voel gewoonlik goed. So ‘n uitasem oomblik.

       

Lewer kommentaar

 
