RSS

Bedresonansie teorie

13 Mar

Sleep

Ek het gisteroggend ‘n wonderlike openbaring beleef rondom die mens en sy/haar bed. Dit het gevolg na net nog ‘n struwel om my los te skeur van my snoesige omgewing en oor te skuif na die res van die wereld buite die snoes. En hier is wat ek besef het:

  • My bed het ‘n magnetiese uitwerking op my liggaam. Dit is duidelik dat dat soos ‘n magneet ‘n stuk metaal kan magnetiseer met herhaalde kontak, my bed dieselfde doen
  • Die hele proses gebeur deur ‘n tipe resonansie, vandaar die rondraai, opkrul, uitstrek namate jou lyf geslyp word deur die ritme van die bedspringe
  • Wanneer jy absolute resonansie bedreik, dan aktiveer dit jou sinusse wat dan omskakel in snork
  • Die krag van aantrekking is so groot in die oggend, dat die normale mense slegs by wyse van uitskuur of gly van sy bed kan afklim.
  • Slegs mense met abnormale hoë energievlakke kan die aantrekking oorkom en uit die bed spring
  • Jong getroudes op wittebrood beleef dat die persoon langsaan die resonansie steur en dit lei tot slaaploosheid (onderandere ;-)   )
  • Die verhoogde aantrekking kan ook lei tot depressie wat klimaks wanneer jy die resonansie harmonie van jou bed en lyf versteur
  • Die aaklige kerm van ‘n bedalarm is ‘n direkte teenklank teen die bedresonansie en lei tot ontwaking en depressie

Dit is my oortuiging dat die bevinding maar as feit gedokumenteer kan word as wetenskaplik korrek vanwee jare se herhaalde eksperimentering met konstante resultate – soos hierbo genotuleer.

Aldus die bedresonansie teorie

 
Lewer kommentaar

Posted by op Maart 13, 2013 in Waarneming

 

Etikette: ,

Lewer kommentaar

 
