RSS

Waterpokkies

26 Aug

My liefste Anja meisiekind het vandag haar eerste gedig neergepen. En ek dink dis baie oulik. En aangesien daar so baie van haar op hierdie blog is, van selfs voor haar geboorte tot selfs ‘n foto van haar vuil doek, dink ek dis gepas dat haar skrywe ook die kuburruimte kan betree hier. Geniet hom!

medisyne

Waterpokkies is rooi

dis glad nie mooi.

Medisyne is regtig sleg

dis verseker reg.

Steek die lepel

agter die ketel.

Nou is dit weg

alles is reg.

Ek voel beter

dit is verseker.

Ek gaan nou gaap

lekker slaap.

Kopiereg Anja van Zyl 2016🙂

 

 
2 Kommentaar

Posted by op Augustus 26, 2016 in Anja, Gedigte

 

Etikette:

2 responses to “Waterpokkies

  1. Karien Mostert

    Augustus 26, 2016 at 11:41 vm

    Cute!! Ek gaan nou gaap J

    Karien Mostert

    Fampak Logo

    Mariendahl Trust Gebou

    Velddrifweg

    Vredenburg

    Tel 022 713 1943 / 713 1200

    Fax 022 713 3896

     
    • Jakie

      Augustus 26, 2016 at 12:24 nm

      😀

       

Lewer kommentaar

 
